Praca
Pracuj w SIIT.PL
Aktualnie prowadzimy rekrutację na następujące stanowiska:
Specjalizujemy się w rozwiązaniach z zakresu ciągłości dostępu infrastruktury IT oraz bezpieczeństwa danych i systemów.
Specjalista ds. Sprzedaży IT
Specjalista ds. Marketingu IT
Specjalista ds. Sprzedaży IT
Twoim głównym zadaniem będzie:
- Aktywne i samodzielne poszukiwanie nowych klientów,
- Prowadzenie procesu sprzedażowego (przygotowywanie ofert handlowych, negocjacji oraz prezentacji),
- Bieżąca i bezpośrednia obsługa klientów (poprzez kontakt mailowy, telefoniczny oraz spotkania),
- Współpraca z działem technicznym w zakresie przygotowania ofert oraz realizacji zleceń,
- Budowanie i rozwój długotrwałych relacji z klientami,
- Dbałość o jakość usług i wizerunek firmy,
- Zaangażowanie w rozwój działu handlowego,
- Współpraca z działem marketingowym w zakresie tworzenia kampanii promocyjnych zwiększających sprzedaż i pozyskujących nowych klientów.
Oczekujemy:
- Kreatywnego i samodzielnego podejścia do pozyskiwania nowych klientów,
- Doświadczenia na stanowisku handlowym lub sprzedażowym,
- Entuzjastycznego nastawienia, chęci do pracy i rozwoju,
- Osobistego zaangażowania, sumienności i pomysłowości w realizacji powierzonych zadań,
- Umiejętności prowadzenia spotkań handlowych i prezentacji,
- Umiejętności analitycznego myślenia, szybkiego uczenia się oraz pracy w zespole,
- Umiejętności samodzielnego kreowania i wdrażania strategii działania,
- Umiejętności obsługi pakietu Microsoft Office (Word, Excel, Power Point),
- Posiadania prawa jazdy kategorii B oraz gotowości do odbywania podróży służbowych,
- Znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym, umożliwiającym korzystanie z dokumentacji technicznych, kontaktowania się z dostawcami, czy swobodnego poruszania się po stronach internetowych partnerów.
Twoim dodatkowym atutem będzie:
- Znajomość branży elektronicznej, telekomunikacyjnej czy informatycznej,
- Doświadczenie w sprzedaży usług i rozwiązań IT lub pokrewnych.
Specjalista ds. Marketingu IT
Twoim głównym zadaniem będzie:
- Aktywne i samodzielne zarządzanie marketingiem firmy,
- Samodzielne organizowanie akcji marketingowych zwiększających sprzedaż oraz pozyskujących nowych klientów,
- Zarządzanie treścią i udoskonalanie strony internetowej firmy:
- Integracja z serwisami partnerów,
- Publikacja aktualności firmowych z wykonywanych zleceń
- Kontrolowanie dostępnych promocji u partnerów:
- Umieszczanie informacji o promocjach na stronie WWW,
- Sprawdzanie dostępności nowych szkoleń dla pracowników,
- Współpraca z producentami odnośnie akcji marketingowych:
- Prowadzenie webinariów,
- E-mail marketing,
- Organizacja szkoleń i konferencji,
- Przygotowywanie referencji:
- Uzgadnianie z technikami i klientem treści,
- Umieszczanie referencji na stronie WWW,
- Prowadzenie profili firmy w mediach społecznościowych (Facebook, LinkedIn, Google)
- Utworzenie i prowadzenie kanału YouTube:
- Współpraca z działem technicznym w celu przygotowania materiałów,
- Aktywne opracowywanie materiałów wizerunkowych i marketingowych wspierających działania firmy w zakresie usług i sprzedaży:
- Wiadomości e-mail z ofertą firmy i/lub aktualnymi promocjami
- Ulotki firmowe, papierowe materiały reklamowe, wizytówki, podpisy elektroniczne
- Prowadzenie marketingu okolicznościowego (np. upominki świąteczne dla klientów)
- Znajomość narzędzi do automatyzacji marketingu,
- Ścisła współpraca z działem handlowym.
Oczekujemy:
- Kreatywnego i samodzielnego podejścia do zarządzania marketingiem firmy,
- Doświadczenia na stanowisku marketingowym lub podobnym,
- Entuzjastycznego nastawienia, chęci do pracy i rozwoju,
- Osobistego zaangażowania, sumienności i pomysłowości w realizacji powierzonych zadań,
- Umiejętności analitycznego myślenia, szybkiego uczenia się oraz pracy w zespole,
- Umiejętność samodzielnego kreowania i wdrażania strategii działania,
- Umiejętności administrowania WordPress,
- Umiejętności obsługi podstawowych programów graficznych,
- Umiejętności obsługi pakietu Microsoft Office (Word, Excel, Power Point),
- Posiadania prawa jazdy kategorii B oraz gotowości do odbywania podróży służbowych,
- Znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym, umożliwiającym sprawne poruszanie się po stronach partnerskich i zdobywania informacji o ich produktach.
Twoim dodatkowym atutem będzie:
- Znajomość branży elektronicznej, telekomunikacyjnej czy informatycznej,
- Doświadczenie w promocji usług i rozwiązań IT lub pokrewnych.